În Spania la 17 copii au fost date medicamente etichetate greșit

by autor 70 views0

Pilozitatea avansată a fost depistată la 17 copii din Spania pe corp au avut urmări după un medicament greşit din cauza unei erori de ambalare, a spus miercuri Ministerul Sănătăţii spaniol.

Primele urmări au apărut în luna iunie, atunci când părinţii au descoperit la copiii lor, fiind şi bebeluşi au avut o pilozitate neobișnuită după ce au luat un medicament vândut ca preparat omeprazol, care era folosit contra durerilor gastro-esofagiane.

Acest preparat a fost retras din farmacii, iar simptomele copiilor vor dispărea după ce nu vor mai consuma medicamentul, Ministerul Sănătății care a precizat că laboratorul a fost închis “ca măsură de precauţie”.

Trei copii care au suferit din Andaluzia, printre care 3 bebeluși și un copil de 7 ani, au o stare de sănătate mai bună.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>